FANDOM

Rangeman FFFUUU
Rangamn
Pierwsze pojawienie 4chan
Data pojawienia 2008
Na Komixxach od 2010

Rangeman fffuuu - jeden z memów z kolekcji Rage comics. Przedstawia osobe dosyć wkużoną a nawet wściekłą. Ma też drugą wersje Rangeman wwweee, która jest dosyć szczęsliwa. W wielu komixxach uważany jest za pesymiste. Jest pierwszą postacią z kolekcji Rage comics. Pierwszy raz pokazał swoją niezwykle precyzyjnie wykonaną twarz w 2008 roku (a jakże, na 4chanie). Wściekły do granic ludzkich możliwości mężczyzna przedstawiony na obrazku sąsiaduje z typograficznie opracowanym ciągiem znaków F i U zdającym się nie mieć końca. Nie trzeba jednak wielkiego wysiłku aby zdać sobie sprawę że kontunuacja mogłaby wyglądać mniej więcej tak: UUUUUUUCCCCCKK. Oryginalny rysunek z pierwszym użyciem tego śroka wyrażania niezadowolenia ilustruje sytuację dość niesmaczną, pozwólcie więc że nie będę go dogłebnie opidsywał i pozostawię Was sam na sam z dziełem.

Fffffuuuuuuuuuu-first-appearance

Ponieważ kolejne komiksy nie sprawiały większych trudności nawet mniej doświadczonym grafikom komputerowym, liczba (najczęściej czteroklatkowych) pochodnych rosła od początku w bardzo szybkim tempie. Wszystkie postaci i historie z ich udziałem znane są dziś pod nazwą "Rage comics", a problem napotkany w "pierwszym odcinku" także doczekał się sugestii rozwiązania.

Fffffuuuuuuuuuu-rozwiazanie-problemu