FANDOM

Memy (nazywane również Postacie Reakcyjne) - to robocza nazwa dla wszystkich i często pojawiających się postaci rysowanych. Oto najbardziej znane:

Rangeman

Jedna z najczęściej używanych postaci, zwykle do przedstawienia wielkiej złości. Postać ta jest najczęściej przerabiana, najpopularniejszą jej przeróbką jest Happyman (nazywany również wwweee), istnieje także Ragewoman (charakteryzująca się blond włosami).

Troll face

Ta twarz jest używana by przedstawić kogoś, kto właśnie powiedział/zrobił coś bardzo cwaniackiego, co zwykle wywołuje u innej osoby reakcję Rageman. Bardzo często role się też odmieniają. Rzadko pojawiają się przeróbki tej postaci.

Fuck yea

Postać wykorzystywana by przedstawić ogromną satysfakcję z dobrze wykonanego zadania. Jest ona często przerabiana, jednak zwykle zmienia się forma, nie treść. Najczęściej polega to na wklejeniu czyjejś twarzy, często też sam napis "FUCK YEA" jest wykorzystywany na zdjęciu.

Poker face

Głównie wykorzystywana u postaci, które wyraźnie mają coś do ukrycia. Postać ta nie jest zwykle przerabiana, jednak często sama twarz jest wklejana do innych zdjęć.